Ana Sayfa / Sosyal Medya / Facebook ve Instagram’da açılan çevrimiçi mağazalar
İngiltere'de ve dünyada yaklaşık bir milyon işletme, Facebook ve Instagram'da ücretsiz olarak ürün satmak için tek bir çevrimiçi mağaza kurabilir.

Facebook ve Instagram’da açılan çevrimiçi mağazalar

Facebook ve Instagram’da açılan çevrimiçi mağazalar

Facebook Mağazalar’ın ilk aşaması Covid-19 nedeniyle öne çıkarıldı ve genişletildi. Mağazalar işletme sayfalarında, Instagram profillerinde ve hedefli reklamlar aracılığıyla görünecektir. Şirket, kişisel ilanlar için Facebook Pazarında ücretsiz bir yaklaşım kullanmıştır.

Facebook’tan Layla Amjadi, “Bu araçları, bu araçların büyük ya da küçük olduğu her yerde, bu süre boyunca hayatta kalmalarına yardımcı olmak için, birçok işletmenin ellerine almak için hızlı bir şekilde hareket ettiğimizden emin olmak istediğimizden daha büyük,” dedi.Ve ürün müdürü George Lee, boru hattında en az yarım yıl olduğunu söyledi. Açıkçası, mevcut durum göz önüne alındığında, çabalarımızın çoğunu hızlandırdık” dedi.Bu işlerin bir kısmının hayatta kalmasına katkıda bulunabilmek için eşsiz bir pozisyondayız.Alışveriş özelliği ayrıca WhatsApp ve şirketin diğer mesajlaşma uygulamalarında görünecek ve canlı akışlarla entegre olacak.Amjadi, ortalama bir Facebook kullanıcısı için “bu gerçekten sorunsuz bir deneyim olacak” dedi.

“Artık uygulamadan ayrılmadan çok daha derine inebilirsiniz.”

Bu resimde dört telefon gösterilmiştir

Bir alıcı para harcamak istediğine karar verdiğinde, işlemi tamamlamak için genellikle şirketin web sitesine yönlendirilir.Sorunlar ortaya çıkarsa veya bir alıcı soru sormak isterse, bunu Facebook Messenger, WhatsApp veya Instagram Direct mesajları aracılığıyla yapabilir, bunların bazıları şirketler tarafından zaten bu amaç için kullanılmaktadır.

Sunum, Facebook ürünlerinde alışveriş yapmak için planlanan daha geniş bir değişiklik yelpazesinin parçasıdır:

  • yerel kafelerden Facebook’a puan gibi şeyleri birbirine bağlayacak bir sadakat programı
  • Instagram’ın ana gezinme çubuğunda ürünlerin ve markaların sergileneceği bir Mağaza düğmesi

Teknoloji haber sitesi TechCrunch’ın kıdemli yazarı Anthony Ha, pandemik kilitlenmenin Facebook lehine çalışmış olabileceğini söyledi.Sonuçta, en sevdiğiniz mağaza saatlerini değiştirdiyse veya çevrimiçi teslimat veya kaldırım tarafındaki pikapa geçtiyse, neredeyse kesinlikle Facebook veya Instagram’da yayınladılar” dedi.

“Bu yüzden Facebook’un satın alma işlemini bu profillerden mümkün olduğunca kolaylaştırması mantıklı.

“İş açısından bakıldığında açık hedef daha fazla reklam çekmek.

“Ancak, pandeminin ekonomik serpintisinin, Facebook’ta yayınlayıp reklam veren olanlar da dahil olmak üzere birçok küçük işletmeyi öldüreceğini de hatırlamakta fayda var.

“Yani şirketin bu işletmelere mümkün olan her şekilde hayatta kalmasına yardım etme gibi bir hissesi var.”

HAKKINDA admin

Editörün Seçimi

Facebook Anketleri Messenger’a Geri Getiriyor

Facebook Anketleri Messenger’a Geri Getiriyor Uzun süredir gitmediler, ancak yoklukları Facebook’un Messenger için anketlerin bir kez …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir