Ana Sayfa / Sosyal Medya / LinkedIn Gelişen Satış ve Tüketici Trendlerine Bakarak En Son ‘Satış Durumu’ Raporunu Yayınladı
LinkedIn

LinkedIn Gelişen Satış ve Tüketici Trendlerine Bakarak En Son ‘Satış Durumu’ Raporunu Yayınladı

LinkedIn Gelişen Satış ve Tüketici Trendlerine Bakarak En Son ‘Satış Durumu’ Raporunu Yayınladı.

LinkedIn bugün ABD genelindeki aşırı alıcı ve satıcıların anketlerine dayanan dördüncü yıllık Satış Piyasası raporunu yayınladı.Üst düzey bulgulara dayanarak, COVID-19’un mevcut satış ortamını önemli ölçüde değiştirdiği açıktır. Pandemi yaptığımız hemen hemen her şeyi etkiledi ve bu nedenle bu eğilimler büyük olasılıkla sürpriz olmayacak. Ancak, işletmelerin şimdi yeni satış ortamına göre yaklaşımlarını nasıl değiştirdiğini belirtmek ilginçtir.
İlk olarak, LinkedIn başarı önlemlerinin değiştiğini ve daha fazla kuruluşun daha uzun vadeli büyüme hedeflerine taşındığını kaydediyor.

“Anket verilerimiz, uzun vadeli değer ölçümlerinin, üç aylık kota gibi geleneksel kısa vadeli metrikler üzerinde ön plana çıktığını gösteriyor. Satış temsilcilerinin nasıl ölçülmesi gerektiği sorulduğunda, dört metrik, En iyi iki metrik üç aylık ufku aştı. ”

Tabii ki bu mantıklıdır , çoğu işletme mevcut durumun ışığında orijinal, kısa vadeli hedeflerine ulaşmak için mücadele ederdi. Ancak buradaki yanıtlar, müşteri ilişkilerini sağlamlaştırmanın temel odak noktası olmak yerine, nereye bakmanız gerektiği konusunda bir bağlam sağlayabilir.LinkedIn için özel bir odak alanı, satış sürecini iyileştirmeye yardımcı olan verilerin kullanılması ve işletmelerin yeni veri akışlarına ve araçlarına nasıl uyum sağladıklarıdır.İşletmelerin her zamankinden daha fazla tüketici verisine ve kavrayışına daha fazla erişime sahip olduğu sosyal medya çağında, tüm satış elemanlarının sadece yarısının bu akışlara başvurduğunu görmek şaşırtıcıdır. Bu rakam artıyor, ancak yaklaşımınızı bilgilendirmek için müşteri ve kitle analizlerini kullanmıyorsanız, bu süreç içinde genişletilmiş bir fırsata işaret edebilir.

HAKKINDA admin

Editörün Seçimi

Facebook Anketleri Messenger’a Geri Getiriyor

Facebook Anketleri Messenger’a Geri Getiriyor Uzun süredir gitmediler, ancak yoklukları Facebook’un Messenger için anketlerin bir kez …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir